szkola@vancouverschools.pl
+48 887 808 266

Organizacja szkoły

Szkoła działa w oparciu o kalendarz roku szkolnego publikowany przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Niepubliczna Polsko-Angielska Szkoła Podstawowa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-18.00

Nasza Kadra

Ewelina Pawlukowska

Dyrektor Szkoły / Nauczyciel języka polskiego

„Nie można uciec od pracy, która jest powołaniem” – słowa Juliena Greena mogą posłużyć jako motto mojej drogi zawodowej.
Jestem magistrem filologii polskiej, posiadam stopień nauczyciela mianowanego.
Od 2002 roku pracuję jako nauczyciel języka polskiego. I właśnie pracując na tym stanowisku, można być świadkiem wszelakich sukcesów. Mój sukces to świadomość, że zdobyło się sympatię uczniów, to duma z faktu, że przy naszym udziale, pod naszymi skrzydłami dorasta, dojrzewa, rozwija się, rozkwita młode pokolenie. Sukces to nabycie pewności, że jesteśmy tych młodych ludzi autorytetami, mędrcami, ale także drogowskazami moralnymi i etycznymi.
Jako nauczyciel języka polskiego chcę pozwolić uczniom dostrzec piękno i magię słów, upewnić w przekonaniu, że słowa mają nieograniczoną, niepohamowaną niczym moc. Wzruszają, uspokajają duszę, pobudzają wyobraźnię, budzą uczucia, przełamują bariery, świadczą o człowieku, o jego wrażliwości, stanie duszy i serca . Pragnę ową miłością zarazić swoich podopiecznych, aby nie obawiali się obcować ze słowem, aby dzięki niemu odkryli bogactwa, których nie przeczuwają.

Andrew Westrem

British Columbia Curriculum Teacher

I moved to Europe from Minnesota, USA, three years ago with the intention of expanding my world view and fostering meaningful international experiences. I received my Bachelor’s degree in English Literature from the University of Minnesota, and have spent the past few years devoted to teaching English, working with every age group of a Primary school environment. My aim is always to challenge students to meet obstacles with confidence, without being afraid to make mistakes or what others may think. I hope my own experiences can match the students’ curiosity of the world and inspire them to go after the endless possibilities of their respective futures.

James Trentham

British Columbia Curriculum Teacher

Born in London UK and raised in the idyllic and beautiful coastal region of Devon, I have long harboured a fascination for the world around me, and the people in it. Having trained as a teacher at the British Council here in Warsaw, I began by cutting my teeth in the world of adult language teaching, and quickly realised my passion for the other end of the spectrum: teaching children. My experience at both Primary School and Preschool levels has cultivated my thirst for nurturing a whole new generation of learners, each with their own unique talents and spirit. At the core of my beliefs is that the classroom is a wholesome, fresh, inspiring and inclusive environment. The teacher is a pedagogist, a mentor and a facilitator.

Oliwia Chołuj-Dziewiecka

Nauczyciel matematyki

Jestem absolwentką studiów doktoranckich na Wojskowej Akademii Technicznej. Pracowałam w Narodowym Centrum Badań Jądrowych, byłam związana z międzynarodowym projektem XFEL oraz POLFEL. Posiadam wieloletnie doświadczenie we wspomaganiu kształcenia dzieci i młodzieży od 3-ciej klasy szkoły podstawowej do klasy maturalnej w wielu dziedzinach, przede wszystkim nauk ścisłych.
Dzięki przystępnym i prostym wyjaśnieniom oraz wspomaganiu dzieci w budowaniu pewności siebie świat liczb (i nie tylko), który jawił się wcześniej jako potworki, staje się zrozumiały i przyjazny i kolorowy. Uwielbiam, gdy dzieci, idąc za wskazówkami, zdobywają potrzebną wiedzę i nie boją się nowych wyzwań, jakie stawia przed nimi przyszłość.

Sandra Hohlfeld

Nauczyciel muzyki i plastyki

Jestem Absolwentką Jazzu i Muzyki Estradowej, specjalność wokalistyka jazzowa na Uniwersytecie Zielonogórskim. Komponuję, piszę teksty. W 2015 roku wydałam debiutancką płytę „Sandy Hohlfeld”. Posiadam na swoim koncie współpracę z wieloma artystami polskiej sceny jazzowej i rozrywkowej, takimi jak Inga Lewandowska, Bogumiła Tarasiewicz, Paulina Gołębiowska, Ida Zagórska, Justyna Świrniak, Katarzyna Maliszewska, Brian Fentress, Krzysztof Kiljański, Beata Bednarz, Janusz Szrom, Waldemar Franczyk, Zdzisław Babiarski, Big Band Uniwersytetu Zielonogórskiego, Big Band Nowosolski. Otrzymałam również I nagrodę rektora za działalność artystyczną. Ukończyłam także Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale Architektury Wnętrz i Studium Pedagogiczne. Pracowałam jako wychowawca obozów muzycznych i plastycznych, dekorator. Obecnie jestem architektem wnętrz w pracowni architektonicznej.

Grzegorz Filutowski

Nauczyciel języka polskiego

„W każdym ziarenku ryżu jest kropelka potu” – będąc osobą zafascynowaną kulturą Wschodu, cytując powyższą sentencję Mencjusza pragnę pokazać, że ciężka praca zawsze przynosi owoc. W swojej pracy wyruszam w podróż po najdalszych zakątkach językowych; pokazuję, że nauka może być przyjemna i fascynująca. Kończąc filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim w między czasie każdą wolną chwilę od książek spędzałem na treningach sportów walki. Posiadam pierwszy stopień mistrzowski w Wing Chun, państwową licencję instruktora samoobrony i dodatkowo ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie. Podróżuję po świecie, interesuję się fotografią, regularnie jeżdżę na rowerze, gram w szachy, koszykówkę i badmintona.

Agnieszka Jabłońska

Nauczyciel języka polskiego jako obcego

Absolwentka Instytutu Filologii Polskiej UMCS w Lublinie.  Ukończyła podyplomowe studia w zakresie Psychologii Komunikacji Społecznej w Instytucie Psychologii UMCS. Zainteresowana podnoszeniem kompetencji komunikacyjnych i ciągłym rozwojem. W czasie studiów  już uczyła dzieci  języka polskiego. Miłośniczka dalekich podróży i dobrego filmu.  Ukończyła także studia z dydaktyki języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Warszawskim. Zdobyta wiedza podczas studiów w połączeniu z praktykami pozwoliły podnieść kwalifikacje. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z projektów unijnych. Nadal dokonali swój warsztat polonisty. Pracuje nad atrakcyjnością zajęć prowadzonych przy zastosowaniu tablicy interaktywnej. Poza pracą w Publicznej Szkole udziela lekcji prywatnych języka polskiego dla obcokrajowców. Zainteresowania: komunikacja niewerbalna, literatura, teatr, fitness, moda.

Krystyna Gruca

Pedagog szkolny, nauczyciel EDB, wychowawca świetlicy

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogicznego Wyższej Szkoły Społeczno- Ekonomicznej w Warszawie w zakresie specjalności : pedagogika rodzinna i opiekuńczo – wychowawcza, oraz specjalności edukacja obronna i bezpieczeństwa publicznego. Ukończyłam również studia II stopnia na Wydziale Humanistycznym Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia im. Janusza Korczaka. Dzięki mojej mentorce, wybitnej polskiej pedagog pani profesor Jadwidze Bińczyckiej  zaraziłam się pasją do czynnego angażowania w działania na rzecz bezpieczeństwa dzieci i promowania pedagogiki korczakowskiej . Mottem w mojej pracy są słowa twórczyni pedagogiki serca – profesor Marii Łopatkowej: ” Bez miłości nie ma wychowania”.

Justyna Rodak-Kowalewska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Jestem nauczycielem z kilkunastoletnim stażem pracy. Ukończyłam studia pedagogiczne oraz zarządzanie oświatą jak również uczestniczyłam w wielu szkoleniach i kursach organizowanych pod patronatem Polskiego Instytutu Montessori. To pozwoliło mi zrozumieć czym jest istota wychowania i nauczania dzieci. Priorytetem dla mnie jest wdrażanie uczniów do samodzielnego działania poprzez zainteresowanie ich zagadnieniami otaczającego świata. Staram się tworzyć różne materiały dydaktyczne, dzięki którym nauka staje się prostsza i ciekawsza.

Beata Skonieczna

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Jestem absolwentką wydziału pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyłam studia w zakresie pedagogiki szkolnej i korekcyjnej, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz podyplomowo polityki i zarządzania oświatą. Moje wieloletnie doświadczenie zawodowe jest potwierdzone tytułem nauczyciela mianowanego.  W czasie studiów bardzo zainteresowały mnie specyficzne trudności w uczeniu się, na których skupiłam się piszą prace dyplomowe i wykonując pierwsze kroki zawodowe.  Poszukując coraz to nowszych metod pracy ułatwiających dzieciom naukę podniosłam swoje kwalifikacje o tytuł instruktora efektywnych technik uczenia się.
Prowadząc zajęcia pracuję Metodą Projektu, Dziecięcej Matematyki prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, Weroniki Sherborne oraz Pedagogiki Zabawy, w których mam duże doświadczenie.
Praca z dziećmi  jest moją pasją, nie pozwala trwać w stagnacji. Każdy dzień w szkole wygląda inaczej. Radość dzieci i widoczne postępy w ich rozwoju dają mi wiele satysfakcji i chęci do dalszej pracy. Uważam, że każde dziecko ma inne możliwości i talenty. Staram się je odkrywać, rozwijać.
Przy moich uczniach staram się nie być anonimową osobą, ale człowiekiem z krwi i kości. Dlatego chętnie dzielę się swoimi pasjami do sztuk plastycznych i podróży.

Cynthia Rudwick

British Columbia Curriculum Teacher

I am from Seven oaks Kent England. I have been teaching grades 2-4 in Warsaw for the past 9 years. I have a bachelor’s degree in Business and Administration, and through the love for kids, I decided to pursue a different path, which is teaching. I will be receiving my BA in English language and teaching from SWPS University – Warsaw. Understanding and interacting with children has been a passion of mine for a huge chunk of my life. All children are natural learners who are so genuinely curious about the world that surrounds them. As a teacher, I firmly feel that my mission is to facilitate that curiosity and to continue to inspire that beautiful sense of wonder. Every child has an expanse of authentic potential within them, and I want to be an active part of showing them what they are truly capable of.

Sylwia Skrzypczak

Nauczyciel języka hiszpańskiego

Jestem absolwentką Wrocławskiej Filologii Germańskiej oraz Universidad Santiago de Compostela w Hiszpanii. Dużo podróżuję po świecie i uwielbiam poznawać nowych ludzi, miejsca i kultury. Języki obce od zawsze są moją ogromną pasją, dlatego cieszę się, że mogę zarażać młode pokolenie otwartością na świat. Od wielu lat pracuję z dziećmi, młodzieżą, a  także dorosłymi, bo nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych! Kontakt z drugim człowiekiem i widoczny efekt mojej pracy, daje mi ogromną satysfakcję i kolejną dawkę energii potrzebnej do skutecznego nauczania.

Julita El-Jai

Nauczyciel przyrody, etyki

Ukończyłam zootechnikę oraz ochronę środowiska, jestem również doktorem filozofii. Pracowałam zawodowo na każdym etapie kształcenia – od szkoły podstawowej do studiów podyplomowych. Jestem członkiem komisji etycznej ds. doświadczeń na zwierzętach. W nauczaniu przyrody najważniejszy jest dla mnie entuzjazm dzieci w poznawaniu otaczającego nas świata. Uwielbiam podróżować po świecie zarówno w rzeczywistości, jak i palcem po mapie.

Robert Domoradzki

Nauczyciel informatyki

Jestem nauczycielem z 18-letnim stażem. Ukończyłem studia magisterskie na kierunku nauczanie matematyki i informatyki. W swojej pracy dydaktycznej wykorzystuję różne metody i formy pracy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe każdego z uczniów.  Ważne jest też dla mnie budowanie  relacji opartej na szacunku i zrozumieniu. W każdym uczniu staram się rozbudzić  pasję  do odkrywania  świata informatyki. Wiem, że możemy  osiągnąć wiele,  dlatego też zachęcam każdego ucznia do samodzielnej pracy, bo szkoła to tylko początek drogi.

Oleksandr Vakhitov

Nauczyciel matematyki i historii

Jestem nauczycielem z zawodu i z powołania. Jedenaście lat studiów na takich uniwersytetach jak Poliltechnika Kijowska, Uniwersytet Kamieniecki, Uniwersytet Warszawski, 3 dyplomy, przygotowanie pedagogiczne i ogromna pasja do nauczania dzieci sprawiły to, że uczę matematyki, informatyki oraz historii. Podstawą mojej metody nauczania są 3D: Dyscyplina, Dydaktyka, Doskonałość. Proponuję uczniom różne metody i sposoby prowadzenia zajęć, pozwalam sobie na eksperymenty metodyczne w ramach podstawy programowej, i wierzę w to, że dwukrotny wzrost zainteresowania dzieci w lekcji dziesięciokrotnie zwiększa szansę na sukces w nauczaniu.

Marek Maciejewski

Nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawca świetlicy

Jestem absolwentem studiów wyższych na wydziale politologii oraz w trakcie studiów magisterskich na kierunku wychowanie fizyczne. Posiadam uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej, piłki nożnej, oraz siatkowej. Poza pracą w szkole jestem czynnym trenerem piłki siatkowej grup młodzieżowych i dorosłych. W poprzednich latach pracowałem jako animator sportu, gdzie moim głównym zadaniem była praca z dziećmi i młodzieżą.

Ramowy plan zajęć

  • 7.00-8.30 czas wolny
  • 8.30-12.00 zajęcia anglojęzyczne
  • 12.00-12.45 przerwa obiadowa
  • 12.45-15.15 zajęcia polskojęzyczne
  • 15.15- 18.00 świetlica/odrabianie lekcji/zajęcia dodatkowe

Do pobrania

Raport z ewaluacji zewnętrznej

prowadzonej przez Kuratorium Oświaty w Warszawie

Plan lekcji

Szczegółowe plany lekcji dla klas: 1-8

Kalendarium

Kalendarz wydarzeń szkolnych

Regulamin Szkoły

Zbiór zasad panujących w naszej Szkole

Statut Szkoły

Cele, zadania i organizacja Szkoły

Program

Program wychowawczo-profilaktyczny 2019/2020

System oceniania

Wewnątrzszkolny system oceniania

Szkoła podstawowa Bemowo Nasza Szkoła w obiektywie 🙂 Warszawa Wola, Ochota

Dane kontaktowe

szkola@vancouverschools.pl

ul. Globusowa 38, 02-472 Warszawa, Poland

m: +48 887 808 266 t: (22) 632 16 67

Szkoła Podstawowa Warszawa Ochota

Warszawa Wola Nasza Szkoła Podstawowa, również Warszawa Bemowo ponadto Warszawa Ursus

Prywatna szkola podstawowa warszawa

Nasza Niepubliczna Szkola Podstawowa Warszawa to placówka edukacyjna.

Napisz do nas

14 + 13 =

Szkoła Vancouver Schools

Pin It on Pinterest

Share This

Udostępnij / Share This

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi! /Share this post with your friends!